Животът е безкрайно пътуване...към себе си

***

Последни метри до върха -
жадувана среща със стар приятел,
когото не съм виждала цяла вечност
Трудно сдържам вълнението си
Сълзи на радост замъгляват очите ми
Оставям ги да текат - нека отмият мръсотията
Толкова ми е хубаво, че едва ли бих могла да го опиша !
Душата ми пулсира от щастие
ведно със светлината на залеза
Мислено падам на колене
Целувам земята под краката си
ГОРДА СТАРА ПЛАНИНА
НАД НЕЙ ДУНАВА СИНЕЙ
СЛЪНЦЕ ТРАКИЯ ОГРЯВА
НАД ПИРИНА ПЛАМЕНЕЙ
МИЛА РОДИНО !!!!!!
България е като на длан
Чувствам се специална, космическа
Виждам Рила и Пирин и Родопите
Над мен и във мен е небето
Слънцето целува хоризонта
Цветовете са кристални
Кристална е и тишината
Няма какво да добавя
Няма какво да отнема
Всичко е такова каквото трябва да бъде
Всичко е тук и сега
Вечно и преходно едновременно